Nazomi hayır benim 2. Gebeliğimde vajinal mantar vardi hatta çok kötüydüm gece sabaha kadar uyuyamıyordum neler çektim çektim 😓 doktorun verdiği fitiller bi kaç gün idare ediyordu sonrada travazol verdi çok iyi geldi akşam sürüp rahat uyuyordum 3. Hamileliğimde de oldu yine travazol kullandim🤗 ama tabii senin doktorun uygun görmüyorsa kullanma ama benim doktorum yazdi bende kullandim şükür hiç bi sorun yaşamadım 🤗