Selcankokalan Hayır değilim doktor önermedi önce mantarın bitsin dedi daha önce de bir kürtaj ( sağlıksız gebelikten), bir kimyasal ve bir dış gebelik yaşadım. Pıhtılaşma çıktı. Diğer rahim filmi, genetik testleri normal çıktı. Onun için coraspin alıyorum ve vitamin. 2018 Kasım da dış gebelik oldu sonra iğneyle sonlanınca doktor dört beş ay koruma verdi. Mart’ta tam başlayacaktık bu sefer de mantara yakalandım. Hala tekrarlıyor ve benim öncesinde de sonlanan gebelikler olunca doktorlar da mantarın düzelmeden gebelik düşünmememi öneriyor. En son gittiğim doktor da adet döngüm 30-32 arası olduğu için ve ultrason görüntüsünden az da olsa pco var , geç yumurtluyorsun ama yumurtlama ve çatlama oluyor. Yani hamile kalmaya engel bir durum yok fakat kalitesiz olabilir dedi. Bu yüzden belki de mantar bitince femera ya da klomen desteği alabilirim. Böyle birden fazla küçük küçük sorunlar olunca da hepsi birbirini tetikliyor.