DuyguY mina_mom yarın sabah yatışım yapılacak kuzum suni sancıyla normali oda olmazsa sezeryanla dogumumuz olucak artık 41+3 olduk gelmek istemiyor 🤪☺️
Aysenur--34 Selam kızlar bende 39 haftalığım çok ağrım çıkıyor ama ben hissetmiyorum. İri bebek olduğu için olabilir çatıya inemiyo olabilir dedi doktor. Sezeryan önerdi ama ben günü dolsun diye bayram sonuna kadar bekleyeceğim. Eger kendi ağrım gelmezse tabi😇
Tgcy mina_mom brnde bilmym bnmde çıktı ağrılan sancılar ama 100 e kdr falan iki defa ondan yatış falan yaptıkar dua edin 🥰🤲🏼
mina_mom Nesslihan evet hatta nst bağlı iken bile alt tarafımda ve karnimda batma gibi hissediyordum ki genelde de sancilad yokluyor beni yürürken fln belde adet gibi veya ishal gibi vs. 🙄
Nesslihan mina_mom aynen bende de oluyor ya. Doktorum sancının olması iyi dedi yani vücut kendini hazırlıyor dedi
Glytrkmn [url=https://hizliresim.com/zEshDA][img]https://i.hizliresim.com/zEshDA.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/zEshDA][img]https://i.hizliresim.com/zEshDA.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/zEshDA][img]https://i.hizliresim.com/zEshDA.jpg[/img][/url]
MuratveKubra Glytrkmn kuzum senin o sancıyla bas bas bağırman lazım doğum sancısı oluyor çünkü 100 çok yüksek. Acaba doktoruna Watsaap dan falan mu göndersen. O nasıl doktor öyle nst ye bakmadan çıkıyor😡
MuratveKubra Glytrkmn ahahaah 😀😀😀 sancın geldiğinde çok güzel hissediyorsun kuzum sancı olduğunu 😀 ben de en ufak sancıda anne sancım geldi doğuruyorum diyordum 😀😀😀
Glytrkmn MuratveKubra bugün aynısını bende dedim anneme 😄😄😄 ama artık çok sıcak g.antep yanıyor esmiyor ve Hamişlere iki katı sıcak . Artık gelsin inşallah en kısa zamanda dogururum darısı da size olur ins kızlar