mina_mom Glytrkmn valla canım aynı başlıkta bende post açtım ama kimse cevab vermiyor nedense anlamadım ki🙄 senin sorun neydiki bende şurda bekliyim.
Glytrkmn mina_mom canım benim nst kağıdımda üstte 200ü görmüşüm alttakinde de 100e yaklaşmışım ne demek bu bilen birisi yorumlara keşke resim atamıyorum nasıl Atıcam
mina_mom Glytrkmn ooo canım baya fazla bildiğime göre o direk doğum başlangıcı yane o düzeyde bilemedim ki doktor bisey demedi mi😮 benimkide 80-60 görüyordu onu sordum ama kimse bisey demedi 🙄
MuratveKubra Glytrkmn kuzum senin o sancıyla bas bas bağırman lazım doğum sancısı oluyor çünkü 100 çok yüksek. Acaba doktoruna Watsaap dan falan mu göndersen. O nasıl doktor öyle nst ye bakmadan çıkıyor😡
yamacalimoms Glytrkmn kız doğurman lazım o sancıyla senin hastaneden çıkıp eve gonderdilerse sen yanlış baktın bence
minnakmina Glytrkmn canm google’ye hızlı resim yükle yaz çıkan ilk sayfaya gir nst kagıdınj çek ordan çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştır
DuyguY Glytrkmn kuzum Google gir hızlı resim yükle yaz imgyükle diyor ona gir galerinden resimi seç yükle %100yükleme tamamlanınca alta kaydır sayfayı resim link copy diyor copy yazısına bas buraya gel kopyala yapıştır
Tgcy mina_mom benimde yüksekti ama kaçlardo bilmiyorm ağrılarım cıkıyor ve serum verildi şuandada hastanedeyim iğnede yapıldı tekrar serum nst ile takip yapıyor doktorum ciğer geliştiricede verecek 33+3 üm
mina_mom DuyguY Nesslihan Tgcy Kızlar 80 ve 60 olması ne demek doktor hafif sancıların görünüyor normal dedi de yine de ilk olunca insan bilmiyor 🙄 bu arada 36+5im
Nesslihan Üstteki çizgilerin gösterdiği çocuğun kalp atışı alttaki değer de sancı. 100 doğum sancısı oluyor diye biliyorum
DuyguY Doktora gösteremedin mi kuzum üstteki kalp atışı alttaki sancı çizelgesi bahsettiğine göre de epey yüksek 🙄
Nesslihan mina_mom canım inan bende tam bilmiyorum benimde 45 50 arası görünüyor doktor sancı yok diyor. Benimde ilk hamileliğim pek bilemiyorum o yüzden. Ama 80 falan da az değil sanki
DuyguY mina_mom 41 haftalığım kuzum hiç nstde sancım çıkmadı inşallah bilen biri yazar bi an önce.🙏🏻🙄
Tgcy mina_mom brnde bilmym bnmde çıktı ağrılan sancılar ama 100 e kdr falan iki defa ondan yatış falan yaptıkar dua edin 🥰🤲🏼