Minnak_annesi34 prensesim35 deren de güzel 😂ilkinde koyamadim ikici kizimi yaparsan bunu yada fezayin istiyorum 😂
S-r-p Damla06 biz aşık olmuştuk valla hüsrana uğradım bir anlamı da şarap olduğu için caiz değil yazmışlar canım bi araştır istersen sonradan içimize sindiremedik çünkü koyduğumuz isimden de biz sorumlu olacağız
Berfinnama prensesim35 hüma ve hafsanur ve elif Serra isimleri nedense çok hoşuma gidiyor aklına bulunsun
prensesim35 Berfinnama ewet eşimde elif dio sanırım asu elif olack burda da yazan oldu tşk ederim cnm
Aleyna41 prensesim35 bende 2.5 aylık hamileyim erkeğe bulamadık ama kıza 3 tane isim bulduk 😂 Lina, Buğlem, Sahra
Esmaemir17 prensesim35 doktor banada Kıza benziyor demişti direk isim olarak aklıma yağmur gelmişti ama tabi daha sonda oğlum olacağını öğrendim 😂😂😂