Sen1meleksin prensesim35 zümra koycam ben kız olursa ama mesela şunlarda cok güzel nihan , betül , hanzade, mesela elif hanzade yi cok beğeniyorum sonra hira hifanur umay lina 😄😄
Edsn prensesim35 kesinlikle Ecrin yerine Elif çook daha güzel bir isim iki ismi aslında pedagoglar da önermiyor ama saygı duyarız tabii ki
prensesim35 MiniKaya ya zaten eşim istemiyor o ismi o yüzden araştırmaya gerek yok bnde dini isim istiyorum
Minnak_annesi34 prensesim35 deren de güzel 😂ilkinde koyamadim ikici kizimi yaparsan bunu yada fezayin istiyorum 😂
Figen prensesim35 aynen canım dini isim içinde biz Eylül’ün yanına Asel koyduk kuranda geçiyor. Bal demek anlamı 😃
MrsYilmaz Allah nasip ederde sağlıklı bir gebelik geçirirsem (şuan 10+5) ve kızım olursa adını ipek koymayı çok istiyorum. Çok naif geliyor kulağa
nurseliny Nursah07 muhammed osman ve osman hilmi benimde iki sevdiğim isim Sağlıkla doğup büyüsün inşallah 🤲🏻🤗