MinikKoala 3 4 farklı hastanrye gittim bisey demediler özele dün gittim gebelik sarılığı olabilir dedii 1 hafta sonra yine kan testi yaptır ona göre sorunu bilirz dedi gebelik sarılığı ise eğer karaciğere zarar verir dedi ve bebek 38. Haftada sunu sanci verilir doğum olmazsa sezeryanla alınır dedi INŞALLAH sarılık değildir bir jel verdi rahatlatir azda olsa dedi ama yok bir fayda yok vücut artk tanınmaz hale geldi hep su kabarcıkları gibi bin bir kabarcık oluştu kaşıntısınıda rabbim düşman başına vermssin sabahlara kadar ağlıyorum bilmiyorum ne yapacm😔😔