3 defa gittim sonuçlar temiz dediler ne ilaç ne krem verdiler farklı hastanelere gitmeme rağmen ayaklarima basamıyorum bugün baktim her parmağımin arası kesilmiş cildim zaten cok kötü ağda bile yapamıyorum bide bu kaşıntı beni mahvetti ikide bir duşa giriyorumda fayda yok bu istanbul bana yaramadı arkadaş havasımidir suyumudur bilmem ama geldiğim günden berii bir günüm güzel geçmedi ayaklarımda mantarmidir egzemamidir bilmiyorum ama geldiğimden beri oluştu ve gitmiyor şimdide vücuduma attim INŞALLAH ayaklarim gibi onlarda kalıcı olmaz bu durum artk pisikolojimi bozdu yarını hayırlısıyla bi atlatak ondan sonra özele gidecem devlet doktorlari sanki devletten para almıyor hayırlarına insanlara yardım ediyorlarmış gibi davranıyorlar hiç umurlarında bile deil arkadaş madem işini severek yapmicaksan ne diye doktor oluyorsun bu senin işin mecbursun korkarim birgün cok kötü onlarla kavga edecem😄😄