Rehile ben martta kimyasal düşük yaşadım, 45 gün sonra mayısın ilk haftası adet oldum sonra korunmayı bıraktık hala Hamile kalmadım ilk ay adetim baya gecikti hamileyim sandım süt hormonum yüksek cıktı adet bitimiyle birlikte ilaç kullandım o ay kalmadım şimdi adetime 1 hafta var inşallah hamileyimdirr dua ediinn 🤲🏻🤲🏻🤲🏻