gulumse0611 Ben tekli aldim. Çiftliyi kullanmak biraz zor oluyor seklinde yorumlar okumustum. Yakin bir atkadasim da lansinoh kullandi, tekli elektrikli, memnundu, cekim gucuyle ilgili bir sorun yasamamisti ama sonradam bozuldu, dedi. Neden bozuldu, diye de sormamisim ama baslangicta memnundu. Keske tecrube etmis olsam da yazsam ama henuz ne desem anlamsiz olabilir. Sadece çok yorum okudum cidden… medela, almeda mi ne gibi pompalar gayet basariliymis hatta bir arkadas kendininkini yollayacakti bana ama gerek yok oldum. Hortumu yikankiyormus cunku diger parcalari yikansa da ne bileyim. Bütceniz uygunsa o markalar baya tatmin edici sanirim ama pahali iste biraz. Lansinoh’u deneyimleyecegim.
Yakinlarda dogim yapam bor arakadasim da MOCHI diye bir markanin süt toplama diye geciyor galiba pompa gibi bir urunu var onun da gayet is gördugunu soyledi.