Mom47 Ben avent aldım, kafa karistirici yorumlara ragmen 😊 Lansinoh un da pompasindan dolayi oldu bir tane. Insallah ilk baslarda hic gerek olmaz da bir tame bulunsun diyerekten aldim. Marka degil de cam mi plasrik mi soruna bana mantikli gelen bi yorumu paylasayim dedim.
Bi bebek hemsiresi sey demisti ilk aylar icin cam olabilir ama sonraki 6. 7. Aydan sonrayi kasdetkisti sanirim “ Cam tehlikeli olabiliyor, ,kirilabiliyorlar ayrica bebek kendi tutacagi icon agir olabiliyor” demisti.
Ben simdilik sadece bi tame bulunsun dusuncesiyle ilk aylar icin ihtiyac olursa diye cam aldim. Ama sonrasi icin ben de bakalaim baska marka ve plastik dusunebilirim.