fosforlukalem ben isteğe bağlı suniyle planlı doğum yaptım 🙈 sanırım annelik iç güdüsü hiç bi sıkıntı yoktu ama bi an önce doğması gerekiyomuş gibi hissettim şükür sorun yaşamadım bide oğlum var evde sanırım onunda etkisi var planlı olunca kafam daha rahat bıraktım arkamda ne zaman doğururum düşüncesi olmadan