Mihribannnn 4 ten sonra bebek başı kanala güzel yerleşmişse yapıyolar canım asla açımıyo ıkınma hissini götürmüyo kasılmaları götürmüyor acı hissetmiyosun epidural yapıldı uzanayım dedim 3 kasılma sonra ıkınma hissi geldi hemen doğuma gittim zor yetiştik desek yeridir 😅