Zeyneptoprak Şimdi çıktım kızlar bebeğim memeyi bıraksın hemen hikayemi yazcam o arada varsa sorularınız cevaplarım epidural normal doğum yaptım 🥰
Nrykml Zeyneptoprak canım bana de dua eder mısın lütfen. Bizde bebeklerimizi sağ salim kucağımiza alalım. Hepimizin buna ihtiyacı var
Karadenizf Zeyneptoprak gözünüz aydın allah sağlıkla yaşatsın 🙏 kaç haftalık kaç cm ile gitmiştinizzz 🥰
Mihribannnn Zeyneptoprak allah analı babalı büyütsün:) epiduralle normal doğum hakkında biraz bilgi verebilirmisinz ne kadar açılma olunca uyuşturuyolar felan :)
Zeyneptoprak Karadenizf 39+2 ydi 3 cmle gittim 4 te epidural aldım 5 dakika sonra doğuma girdim sancım 2 saatte doğumum oldu 🥰
Zeyneptoprak Asell benim sancım hiç olmadı açılmam vardı 3 cm suni aldım 4 olunca epidural aldım 5 dakika sonra doğuma girdim 2 saat sürdü 🥰
58Vildan Zeyneptoprak 2. Dogum daha mı kolay oluyror acaba bide oglumda yaşadığın belirtileri kızında da yaşadın mı hamilelik döneminde 🥰
1989-- Zeyneptoprak bana epidural yetismemisti kan sonuclari ciktiginda dogurmustum🤷 Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin insallah
Zeyneptoprak Yakamoz-1990 aslaaaa ben 2 bebeğimdede epidural aldım aldıktan 5 dakika sonra ıkınarak doğuma gittim 😅
Zeyneptoprak Mihribannnn 4 ten sonra bebek başı kanala güzel yerleşmişse yapıyolar canım asla açımıyo ıkınma hissini götürmüyo kasılmaları götürmüyor acı hissetmiyosun epidural yapıldı uzanayım dedim 3 kasılma sonra ıkınma hissi geldi hemen doğuma gittim zor yetiştik desek yeridir 😅
YagizAsyaMom Zeyneptoprak sağlıkla büyüt inşallah 🤲 bizlere de su et şu günler hızlıca aksın kavuşalım 45 48 kadar günülüz kaldı bitmiyorrr sanki