Lfrgdn benim bir arkadasim var canım rahimsiz doğmuş. Hiç bebeği olmayacağını ve evlatlık baktığını biliyorum. Bir gün sebebini sordum, annesinin kendisine hamileyken çok sigara içtiğini söyledi. Doktorlar bebek dogduktan sonra farketmiş tabi kız 27 yaşında falan. O zaman şuanda olan teknoloji yok. Sebebini araştırmışlar ama bulamamışlar. Ki Fransa doğumlu arkadaşım. O şartlarda baya incelemisler. Ve sonunda bebeğin rahimsiz dogmasinin nedenini, annesinin aşırı sigara içmesinin sebep olduğunu söylemişler. Sigara bebekte böyle bir hasar bırakabiliyor. Herşeyi düşünüp onun için bırakman lazım. Bir kusuru bir hastalığı olarak doğsun istemeyeceğini biliyorum. Bunu düşün. Evlenmeyi düşünmüyor o arkadaşım, eşine haksızlık olur diye. Evlat edinmek istiyor sadece tek başına.