Meryem-234 ilk 16 haftalıkken hissettim yattığım da sağ tarafıma sanki karnımın içinde bişey çekilir gibi oldu kelebek uçar gibi oldu hani dönme dolapta bi anda Aşağı inerken için açılır ya öyle bi his sanırım tarif edemiyorum 🤭🥰 o gün post açtığım da tecrübeli annelerimiz bebek hareketi demişti doktora da sordum oda bebek dedi erkek bebekler çabuk hareketlenirmiş dün gece de yine o his oldu bide pıt pıt attı karnım bugün doktora sordum minik ayaklarıyla sana dokunuyor dedi 🤭