Kalayciseymaa Hazalveannesi benim de iklim kız🤲🏻 şimdi de Bi oğluş bekliyoruz Rabbim iki meyveyi de tattırdı çok şükür sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🤗
Kalayciseymaa Edizinannesii Edizinannesii oh maşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🥰
Kalayciseymaa HamzaMoms evet canım aynı hemen hemen 😊 bende 15 haftadan beri hissediyorum 😊 bizim aslında Aralık sonu 30u gibi ama sezaryen olacağı için 38 de alırlar büyük ihtimalle Aralık ortası gibi 🤗
Hanifeanli Kalayciseymaa 22+3 haftalık gebeyim kızımız yüsra zeynepi beklıyoruz 🧚♀️🌸inşallah haftalar geçtikçe artan heyecanım var çoğu bitti azı kaldı çok şükür 🙏🙏
Mina01 Kalayciseymaa bizde 18 haftalık oglusumuzu bekliyoruz🤗fazla hareket hissetmedim anca 2kere falan bekliyoruz bakalim
Eemmyy Merveonayy olsun canım hissedersin. İlk hamilelikte 20den sonra hissediliyormuş. Doktorum bana da 20 de hissedersin demişti ama 17 de hissettim ben. Normal yani takma😊
Mina01 Kalayciseymaa aynen canim belirtilerin neler benim arada bel afriaim ve kramp kramp sonucu kaşıklarım ağrıyor sende durumlar nasil
Zuzuum Kalayciseymaa bizde 21 hafta erkeğiz ve çok hareketliyiz erkeklere özgü bihoron modu sanırım bu hareketler benm kızım çok sakindi çünkü
Kalayciseymaa Zuzuum benim kızımda karnımda çok hareketliydi ama bu kadar değil sanırım erkek bebek daha hareketli oluyo🤗