Miniginannesiiii1111 Beyaban7 bendede oluyordu senin haftalarda doktorum bana normal dedi koku yanma vs yoksa diye ama dediğim.gibi bana normal demişti siz genede bir dahaki kontrolünuzde doktorunuza bildirin bunu
tubiki Yaz sicaklarindan herkeste ayni sorunlar var.. bende de oluyor doktoruma sordum. Amniyon sivisi sizintisi olsa yatarkende yururkende otururkende olur demisti ve icim rahatlamisti..
buseyusuf27 Beyaban7 normal canm benımde 23+4 bnmde oyle camasırım sırılsıklam oluyor sıcaklardan akıntıda sıvı gelıyor