Beyaban7 Ben de bugun ayni seyi yasadim, doktoruma yazdim hastaneye gitmemi ve nobetci doktora muayene olmami istedi. Cok sukur su sizmasi degilmis ama rahim agzimin kisaldigini ogrendim istirahat, igne,fitil verdi. 27+6’yız bugun. Ben islakliktan 3 camasir degistirdigim icin bana cok anormal geldi ve doktora gittim yoksa icim rahat etmezdi. Ama biraz sancim da var siz de kendinizi ve akintinizi takip edin eger gecmezse muhakkak doktorunuza yazin ve muayene olmaya gidin derim