Betulkss canım endişelenme. Ben ilk gebeliğimi öğrenmeden önce burun ameliyatı olmuştum. Tomografi emar röntgen birsürü işlem yapılmıştı. Haliyle birsürü de ilaç kullanmıştım. Bunlar olurken yaklaşık 3 haftalık falan hamileymişim. Sonra öğrendiğimde doktoruma sormuştum. Ben bunlar yapıldı ama bilmiyordum demiştim. Korkma birşey olmaz. İlk aylarda etkilenmiyorlar demişti. Çok şükür doğdu 3,5 yaşında şuan. Gayet de sağlıklı. Sen takibini yapan doktora ne ilaçları kullandığını söyle Yinede.