Arkadaşlar gebeligi henüz öğrenmeden agır ilaçlar aldım öğrendiğim de 8+5 günlük dü geç öğrendim bu haftalar içeresinde toplamda en fazla 10 kez belim için yeşil reçete bi ilacım var onu kullanmısımdır her gün almıyordum ağrım oldukça alıyordum yani 9 hafta içerisinde 10 kez en fazla kullanmısımdır bebegim olucagını ögrendim fakat buruk bi sevinç oldu ilaç aldığım için korkuyorum ya sağlığına Zarar verdiysem diye çok endişelerim var bu da bana biraz sinir yapıyor istem dışı rahat olamıyorum bebeğime bilemeden zarar vermiş olabilirmiyim 😞 basına gelen varsa böle bi durum bana yardımcı olabilir mi