baharclk canım benim oğlum inatçı çıktı malesef suyum.heldi ama sıfır sancı ilk tüp suni sancı verdiler aradan 2saat geçti dedimki o ne güzel ben böyleyse çok.rahat doğum yaparım ama malesef öyle olmuyoms normal sancidan daha fenaymis saat başı sancı giderek siddetlendi ama açılma çok az ilk tüp bitti ikinci serumu verdiler o zaman daha da kötüydü neyseki sonunda açılmam 8 9 10 cm oldu derken doğurdum ama herkes aynı şeyi söyledi suni sancı çok.zor çok kötü kendi sancin gbi olmuyoms birde çocuğun kalbini durdurma ihtimali varmış Allah'ıma çok şükür öyle bişey olmadı sağlıkla kucağına aldım şimdi ise kızıma hamilelyim ve malesef yine sancı yok yine suni sancı almak istemiyorum devlet hastanesnde normal doğum oldukça sezeryana kolay kolay almıyolar maleeefki suni sanciyida çekiyoruz Allah'im hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏