Selamün aleyküm hamisler bi sorum olucak Allah nasip ederse bı kızım olucak ikinci hamileligim ve su anda 38+4 olduk ama hala gelme gbi bı niyeti yok bı o kadarda çok darlandim kasık ağrım çok oluyo bu sizce doğumun yaklastgnin habercisimi herkes dört gözle bekliyo hanfendi nazlı çıktı inşallah evde sancimin gelmesini bekliyorum ama malesef sancida çıkmadı , he bide bı oğluşum vr 2.5yasinda onu normal doğum yaptım inşallah buda öyle olacak 😊