Selcann94 ya maşallah benim geçen gün arkadaşım doğum yaptı o kadar korkunç anlattıkı hastaneye kontrole bile gitmek istemiyorum 39 oldum bugün sancım yok yatış verirler diye korku oluştu resmen senin hikayenı okuyunca tekrar rahatladım biraz çok teşekkür ederim Rabbim hepimize böyle doğum nasip etsin sağlıcakla büyüt bebeğini inşallah