Mervenur_kcbs Damalakko canım benim 20-24 gafta arası gidiliyor yani geç olmamış oluyor benim doktorum CD vermişti organlarının videosu vardı
Mervenur_kcbs Damalakko hayır çek bence çünkü çok kısa oluyor biz anlamadık mesela yüzünün renkli halini falan gördük onları koymamışlar
Zeynep1122 Damalakko ben bugün girdim tam 22. haftadayim en uygun zaman olduğunu düşünerek bugunu bekledim bence hiç geç değil tam zamanı 🌺✋