minnakimveben ben varım ben aynı durumu ilk hamileliğimde yaşadım 30. Haftamda iğneler serumlar ciğer geliştiriciler 4 hafta istirahat derken kızım 37. Haftada normal doğumla doğdu😊 şimdi ikinci hamileliğim ikiz 😊 20. Haftada başladı riskim dikiş atıldı 25 hafta olduk nerdeyse ilk zamanlar çok kafama takıyordum diken üstündeydim ama şimdi hep güzel düşünüyorum ve erken gelmek yol diyorum bebeklerime sizde öyle yapın konuşun bebeğinizle.. sağlıklı doğumlar diliyorum 🤗