Nilaykirikbas5516 DaisyMom zaman çabuk geciyo canım bende bi zmaanlar öyleydim diyordum be zmaan geçicek zaman ama
DaisyMom Nilaykirikbas5516 insAllah bir an once gecsin istiyorum bu arada kilo hic onemli degil verilir bu kilolar insAllah 😂 benimde var kilom bakalim ne olucak
Nilaykirikbas5516 DaisyMom ben 46 ile hamile kaldım 58 im şuan 2 3 haftadır benim kilom sabit :) kizce aliyoo
DaisyMom Nilaykirikbas5516 ayy ne kadar zayifsinn masAllah ben diyet yapiyordum hamile kalinca biraktim 3 kilo vermistim sadece 😂 67 kiloydum tartilmiyorum bayadir 🙈
dilara92 3 öğün yiyorum. Bir de gündüz yiyebilirsem ceviz fındık kayısı yiyemezsem aksam, meyve yiyorum bir de süt içiyorum. Genel ara ögünlerimi iş yoğunlugundan aksama bırakıyorum öyle yapmamam gerekirken :(
Tatlisannedilekk Nilaykirikbas5516 30+1im sabah öğle akşam 3öğün yemek yiyorum ama aralarda tatlı meyve kuruyemiş süt falan yiyip içiyorum
Nilaykirikbas5516 DaisyMom olsun canm bebislerimiz beslensin biz veririz kiloları da sen de zayıflarsın
Kbrydgd Nilaykirikbas5516 sabah 8 bucukta guzel bir kahvalti yapiyorum eşimle beraber . Ardindan yaylana yaylana isleri yapiyim falan derken saat 12 oluyor . Sonra meyve tabagi yapiyorum. Saat 3 gibi bir kase yogurt veya cok aciktiysam dunden kalan corbam varsa . Yogurt ve corba yiyorum . Aksamda saat 7 8 gibi eşimle beraber aksam yemegi yiyorum.. ekmek ve pilav makarna olmadan 😅 sonra yatma saatine yakin tv izlerken dondurma varsa dondurma veya cay yiyip icip yatiyorum 😅
Deletedmom337 Nilaykirikbas5516 hamileyken 4 ogun yiyordum simdi dogum yaptim 1 ogun yiyorum emzirmekten ev isinden vakit kalmiyor suyu zor iciyorum