Hilalyusuf Nilaykirikbas5516 selam ben sabah kahvaltısı öğlen yemeği sonrası meyve Kuruyemiş tarzı akşam yemeği uyumadan öncede ballı süt çok iştahlı biri olmasamda azar azar sık sık yemeye çalışıyorum
DaisyMom Nilaykirikbas5516 2 ogun yiyorum geç kalktigim icin 1 gibi kahvalti 7 gibi aksam yemegi aralarda meyve yiyorum 1 tane butun gun sakiz cigniyorum mide bulanti eksimesine iyi geliyor.Cok istahli degilim 😂 ama oturup yemeye basladim mi yemegi yiyorum valla 🙈
1Anne_ Nilaykirikbas5516 bu aralar çok ıstahliym hiç doymuyorum🤦♀️ sabah kahvaltı öğlen yemek ikindi yiyorum sonra akşam ve gece yatmadan da yiyorum sabah 5 6 demeden karnımın açlıktan sizlayisi ile uyanıyorum
Nilaykirikbas5516 Hilalyusuf tek iştahlı benim heralde yaa gün de 3 4 defa rahat yemek yiyorum ki aralarda da atıyorum ağzına biseyler 🤗
bbhhrr5289 Ben iki ogun yemek yiyorum gec kahvalti yapiyorum 3 te aksamda 9-10 gbi aksam yemegi ama gel gor ki aralarda hep meyve-icecek ivir zivir seyler yiyorum 😄
Nilaykirikbas5516 DaisyMom valla sorun bende heralde ya günde bi kere rahat 3 4 kez yemek yiyorum ara öğünlerde yediklerim de yanında :)
DaisyMom Nilaykirikbas5516 bence sorun bizde 😂normalde istahli biriyimdir.Mide bulantisindan birsey yiyesim gelmiyor yiyince midem eksiyor ondan yemiyorum 😂bu aylar bi gecsin insAllah bende yerim bol bol heves ediyorum yemeklerw 😂
Nilaykirikbas5516 DaisyMom çok şükür hamilelik boyunca öyle skintilarim olmadı çok yemek dışında sürekli bisey yemek istiyorum 🤗
DaisyMom Nilaykirikbas5516 ay olsun can bogazdan gelir bebeginize de gitsin insAllah yedikleriniz 😂 mide bulantim tiksinmem gecsin hamburger et şiş falan yiyesim var 😂 caniniz cekmez insAllah
Arya12 Nilaykirikbas5516 kahvaltı yapıyorum geç uyanıyorum zaten. Ara öğün olarak bir porsiyon meyve kuruyemiş vs yiyorum. Bir de akşam yemeği yiyorum. Bol su içiyorum.
Nilaykirikbas5516 DaisyMom zaman çabuk geciyo canım bende bi zmaanlar öyleydim diyordum be zmaan geçicek zaman ama