Adelnilaslan Taabyyy https://imgyukle.com/i/SbbG3o https://imgyukle.com/i/SbbDcj Merhaba tabi ekledim görselde 290 lira ya yaptırdım,sevgiler 🎉
nurseliny Bende nakış işleme olarak yapıyorum örnek gösterilirse yada kendim çizim yaparak işleme hediyelik yada doğum panosu olarak işliyorum kızlar😊