Cansuu__ fikrimi söyledim beğenmedim demek çok doğal hakkım bence 😎 eğer buraya resim koyuyorsan iyi veya kötü eleştirilere açık olman gerekir diye düşünüyorum ne yani herkes çok güzel olmuş diyince sıkıntı yok çirkin olmuş diyince zorunuza gidiyor koyma o zaman resim bende fikrimi söylemeyeyim 😘