Seval22 Geçmiş olsun canım eltinin kaybı için,Allah sabrını versin inşallah.En kısa zamanda rabbim bebek nasip etsin.Sen de üzülme kendini suçlu hissedecek bir durum yok,sağlıkla bebeğine kavuş inşallah.İleri yaş olunca düşük oranı da ilk trimesterde o kadar artıyor maalesef.Ben de 42 yaşındayım geçen sene ağustosta hamile kaldım o da kalp atışı olmadı aynı dönem içerisinde galiba sonlandı. Eltinin kan pıhtılaşması testi mi yaptırmıştı? Ben ilaç kullanmıyordum,miyom var 2.5 cm civarı gerçi o da keseye uzaktı bilemiyorum işte.Bazen düşüklere sebep olabiliyormuş
o da.Gelişimi durdurabiliyormuş bebeğin. Trombofili testi yaptırcam bayramdan sonra her ihtimali düşünmek ona göre çözüm alıp,nasip olursa ilerde tekrar gebelik daha tedbirli devam ermek istiyorum