Deletedmom316 İnsan sınanıyor devamlı bir şeylerle ömrü boyunca bizimde bu açıdan sınavımız galiba.Hissettiğin şeyleri ben de hissettim gerçekten.Onu kaybettiğimi ki bende rüyamda düşük yaptım 2 gece önce.Bu kaybımda daha mütevekkilim sadece. Bebeğin olacağı sevinci, mutluluğu ,annelik hissiyatı bir anda yarıda kesiliyor tekrar eski hale dönüyorsun. Annem ve eşimden başka kimse bilmiyordu daha öncekinde herkes duymuştu sevinci biraz erken paylaşmak sonrasında daha da üzüyor sanki. Hayırlısı bu şekildeymiş belkide.Eşim çok anlayışlı en büyük destekçim ağlamak istediğimde onun omzu en güzel sığınak.Üzülmeme üzülüyor.Tetkikleri yaptırıp yolumuza öyle devam edecez inşallah.Ben de senin için dua ediyorum kardeşim.En kısa zamanda güzel haberleri paylaşırız seninle inşallah