Minikkurbagam sadece ada bence☺️☺️ Biz bebeği ilk öğrendiğimizde daha cinsiyetini öğrenmeden tek ve türkçe karakter olmayan bi isim koyucaz diye karar vermiştik. Ekin koyacağız ama babası Gülce ismini çok beğenmiş. Koymak istiyor. Hem 2 isimli hem de türkçe karakterli ismi olacak galiba🙄 Doğunca karar verecekmiş babası☺️ Gülce Ekin mi, sadece Ekin mi?😂 Ben 2 isimliyim ve çoook zor. Hiç istemem 2 isim koymak.