Minikkurbagam tek isim en güzeli. Benim kızımın adı da Mevsim olacak. Okulda çocuklar zorluk yaşıyor, öğretmen bir nasıl hitap edeceğini şaşırıyor, çocuk kağıda bir ismini yazıyor örneğin yazılıda, bu sınıfta böyle bir çocuk mu vardı diye dönüp dönüp bakıyorum ben mesela. En beğendiğiniz isimleri koyun önünüze seçin 🙂