Bende 16+1 de oldum şimdi 21+1. Çok şükür şimdiye kadar sorunsuz geldik inşallah böyle devam eder. Ben dün tramvaya otobüse bindim biraz da fazla yürüdüm 3 saat dışarıda tek başımaydım. Eve geldiğimde karnım çok sertleşti ve dikişte de çok ağrı oldu gece bile rahat uyuyamadım ama şimdi geçti çok şükür 🙏🏻 Bugün yine çıkacağım inşallah bişey olmaz.