Tugbaal 12 haftalıkken serklaj oldm ilk 10 gün sadeve wc için kalktm onun dışında temz hava için balkona çıktm 10 gün sonra normal haytına dönebilirsin dedi doktorum ve çalışmaya devam ettim ağır kaldrmadım enfeksiyona çok dikkat ettim ev yapımı yoğrt yedim ilaçlarmı hiç aksatmadm ve en önemlisi moral bol bol dua et mesela her akşam uyumadan önce ayetel kursiyi okudum başka sormak istediğiniz varsa sorun seve seve cevaplarım