Merii33 gulumse0611 canım şuan 36 haftadayım hamileliğimin başından beri 2 defa monurol şase kullandım zaten içinde tek doz var ama hiç ıshal şikayetim olmadı istersen doktoruna danış
Mihrimah41 gulumse0611 sizde yan etki yapmış sanırım bence doktora bi gidin. Ben de kullanmıştım ama hiç bşy yaşamadım sonradan
Gulcan0187 gulumse0611 bi çok kez idrar yolu enfeksiyonu için kullandım. Akşam yatmadan suya karıştırıp içip sabah ilk wc de bütün şikayetlerimin son bulduğu bi ilaç. Herhangi bir yan etki yapmadı şimdiye kadar. Zaten tek dozluk bi ilaç.
gulumse0611 Gulcan0187 sabaha kadar tuvalete gitmeden durulmazki bnm çok geliyo hiç enfeksiyon belirtimde yoktu ağır geldi bana sanırım
Kiwi12 gulumse0611 tabikide çok kişide olmuş bu etiket ten arama yaptır gorursun cnm buraya ilaç ismini etiketle arat çoğu kişide olmjs
Gulcan0187 gulumse0611 bende yanma idrar yapamama sık lavaboya çıkma sorunlarında çok etkili oluyordu. Gece 12 gibi içip sabaha kadar idrara çıkmıyordum.