Ozlemmm0667 allh gönlüne gore versin kızı olan oğlan oğlu olanda kız isteyebilir verecek olan sadece rabbim kalpten dua edersen olmayacak şey yoktur bir oğlum var birde kızım kız çocuğunu çok istemiştim ama kaç ay ağlayarak yalvardım Rabbime birde kız evladını tattir Allah’ım diye elhamdülillah verdi şimdi 3.bebegim ikiside ikiz bunlarda elleri ayakları dzgun olsun aklı başı yerinde olsun yarabbim kız oğlan fark etmez dedim rabbim bunu nasip etmiş biri kız biri oğlan olsa oladabilirdi isterdim kızım çünkü kız bebek çok istiyordu herşey nasip kısmet yeterki sağlıklı olsunlar baska bişey istemem🤲