Valla kızlar 10+4 haftalık gebeyim 13 yaşında bir kızım var🤲Bu gebeliğimde yanaklarımın yanları sivilcelendi biraz abartı değil…dün komşular gördü beni ayyy gene kızın olcak bizden demesi filan ya nerden bildiniz bu kadar hızlı 😂😂😂hele bi sağlıkla alalım kucağımıza nasip olcak mı bakalım ☺️Moralimi bozacaklar kendilerince….demem o ki arkadaşlar var mı böle sivilce çıkartıp erkek anneleri hadi bi dertleşelim 😘😘😘