Ozlemergnulku-87 aAngel2020 zaten o kanlar sık sık gelmiyor bi sildiğin de ikinci kez gelmez. Her kanama çok ciddi yaşamış biri olarak söylüyorum. Tedirgin olma ama kanamanın hiç biri normal değil malesef. Geçmiş olsun
Gulaybayrakdar Benim ilk doğumumda 35. Haftada gelmişti hemen dr aradım nişandır panik yapma normal demişti. Adet kanaması gibi olursa gel dedi. 39. Haftada daha çok kanamam oldu direk gittim. Dr a gidemiyosanız da arayıp sorun.
Gulaybayrakdar Hatırlamıyorum ama olmamıştı sanki. O gün çok fazla yürümüştüm ama ben ona bağlıyorım gelmesini