aAngel2020 Merhaba,men 29+6 haftalik hamileyim ve benden 2-3 damla kan geldi. Bu neden ola bilir? Belimde sancı var😕 vajinal varisimde var.
Duygu_ aAngel2020 bence kesinlikle hemen acile git karamsar konuşmak istemezdim ama önce bel ağrısı sonra kanamam olmuştu düşük yapmıştım stres yapıp düşünmektense muayene olmak daha iyi inşallah kötü birşey yoktur🤲🏻
Dserin1 aAngel2020 arkadaşımın kanaması olduktan sonra müdahale edildi bebekte bilmediğin bi problem olabilir.
aAngel2020 Duygu_ acik renkli geldi, ve 2-3 damla bitdi gelmiyor simdi bel agrimda fazla degil. Bebekde haraket ediyor
Duygu_ aAngel2020 inşallah bir sorun yoktur 🤲🏻 Tabiki sen bilirsin ama gündüz hafif bel ağrım oldu akşam geç bi saatte peçeteye açık renk kan geldi taksiye atlayıp özelde acile gittim iyi düşün iyi olsun demeyi istiyorum ama ne olur ne olmaz gitsen iyi olurdu erkenden önlenebilir bir sorun varsa
Ozlemergnulku-87 aAngel2020 zaten o kanlar sık sık gelmiyor bi sildiğin de ikinci kez gelmez. Her kanama çok ciddi yaşamış biri olarak söylüyorum. Tedirgin olma ama kanamanın hiç biri normal değil malesef. Geçmiş olsun
Merveatay aAngel2020 canım şu an kan gelmiyor olabilir ama riske atmamak lazim belki gecenin ilerleyen saatlerinde de olabilir daha fazla geç olmadan git bı gorun için rahat etsin