Akduygu Fadikfs aynısı var canım 33. Haftadan beri. 38 olduk bugün. Topallayarak yürüyorum doğuma kadar böyleyim sanırım. Ayak bastıkça kalçama ağtı giriyor. Magnezyum kalsiyum takviyesi biraz azalttı idare edebiliyorum