Momster Lulum guzellik salonlarina artik yeni cihazlae geldi oralarda seans seans yapiyorlar tedaviyi caresi var yani artik ama yuzde yuz degil
Gonul-82 Frei öl markasını şiddetle tavsiye ederim ben 2. Ayımdan itibaren kullanmaya başladım . Çatlağın genetik olduğunu söylüyorlar benim annemin tüm vücudu çatlak oyüzden erken başladım şuan 35. Haftadayım hiç çatlağım Yok . Burda önemli olan erken başlamak ve düzenli olarak sürmek . Ben günde iki defa sürüyorum . Hinfistan cevizi yağı ve Frei Öl ü dönüşümlü sabah akşam sürüyorum .
Gonul-82 Ayrıca bol su ve kalsiyum unda çatkak oluşumu önlediğine dair çalışmalar var bilginize kızlar
Deniz1985 kesinlikle lierac tavsiye ederim 12.haftada baslamalisin ikinci gebeliğim massallah hic catlagim yok 34 haftaligim
betul2009_ Lulum lierac kullanmaya başladım 12. Haftadan itibaren 23 deyim karnim çıktı göğüslerim büyüdü hiç çatlak olmadı ilk tupu bitirdim ikinci tupu sipariş verdim hatta. Ben çok memnunum tavsiye ederim.
Rabikk_ betul2009_ hepsini kuşlandım ben sabah lierac.öğle penaten bebe yağı akşam hindistan yağı. Elimden geldiğince nemli tutmaya çok özen gösterdim. 30. Haftamda pantolonumun paçasını kıvırmak için eğildim azcıkta zorladım kendimi kaltığımda bir kaşıntı geldi ve sonrası felaketti :( 😅 direk doktor tavsiyesi bio-oil markasında olan yağı sürmeye başladım şuanda çatlaklarım soldu bile buradaki herkesin aklında bulunsun. Olurda çatlarsanız
Rabikk_ Lulum karnın büyüdüğünü fark ettiğin anda başlamalısın. Marka çok önemli değil çok güzel nemli olsun karnın yeterli. Tani ben çok dikkat ettiğim halde çatladım. Bio oil diye bir markavar çatlaklarım henüz doğurmadığım halde soldu. Eğer çatlarsan bu markayı, yağı sakın unutma :)
Senemgnc Benşm doktorum ilk başlarda lierac önermişti. Ebede badem yağı sürebilirsin demişti. Bende amaan benşm etim yumuşak catlamam fazla diye badem yağını alıp karnım minicikken başladım sürmeye. Suan 38+5 iz. Karnım felaket. Öyle en çatlamam nidaları tutmuyormuş. Dehşet kaşıntı yapıyor. Eğilip kalktıkça yırtıklar uzuyor. İyi araştırın sizi en nemli tutacak seyleri alın ve sabah öğle akşam sürün. Çatlamazsanız şansınıza. En azından gerekeni yapmıştım der içinizi rahatlatırsınız 🤦🏻♀️
Momster Homeless20 zeytinyagi, shea, hindistan cevizi yagi, kakao yagi, avokado, findik, bugday, uzum cekirdegi, tatli badem yagi, kayisi cekirdegi yagi bunlar var hep
EsraUmt Manyakcadl yoo ben 4. Aydan beri lirac kullanıyorum çok şükür çatlamadım ama yanında 3 litre su içiyorum her banyodan sonra kendimi bilgim bileli bebe yağı Tüm vücut sürüyorum 23+3 tek bir çatlağım yok biraz yapıyor meselesi ve düzenli kullanmak lazım şimdi karnım iyice büyüdüğü için bio oil de sürüyorum karın ve basenlerime
Lulum Herkeze bilgileri için çok teşekkür ediyorum 🤰🙏hepimiz saglikla bebeklerimize kavusalim inşallah