AtesAlininAnnesi 17 gün önce normal doğum yaptım ve 6,7 tane dikişim var ve 40ım çıkınca doktor kontrolüne gidicem zaten o korku ayrı bı korku zaten ☺️ doğumdan sonra ilk ilişki nasıl oldu ağrı sızı var mıydı bacilar ben çok korkuyorum 😟😟😟
Nezosikra AtesAlininAnnesi canim zaten 40 gün yapmıyorsun biz oyle yapmıştık kırk beklemiştik o zamanda bütün dikişler falan iyileşmiş oluyor benimki oyle olmuştu 2 tane mormal doğum yaptım 40 gün sonra ni sorun olmamıştı seninde olmaz insalalh
Zeyyno_ AtesAlininAnnesi Bende biz hani o bölgede kesi dikiş olduğunu biliyoruz ya ondan sonra ki ilk ilişkiyi de bunu düşünerek aklımıza getiriyoruz korku o yüzden oluşuyordur kimisinnki erken iyileşiyormuş çok soeun yaşıomuşun dikişlerinde benmdw ilk gebeliğim İnşallah çok dikişim olmaz diye dua edip duruyorum
Alyahira AtesAlininAnnesi ben doktor kontrolüne gidince hâlâ dikişlerim düşmemişti korkumu doktora söyledim alttan bakmasaniz olurmu dedim oda kabul edip üstten ultrasonla bakmıştı🤗
Esmaemir17 AtesAlininAnnesi canım ben de hiç dikiş atılmadı ilişkide bende 40 gün sonra birlikte oldum bi sorun olmadı çok şükür ikinci doğumum nasıl olacak bilmiyorum 8 yıl ara verilince ister istemez korkuyor insan 🙁
AtesAlininAnnesi Nezosikra sanırım için ferahliyor yavaş yavaş çok korkuyorum bu korku nerden geldi inan bilmiyorum, peki hiç ağrı sızı oldu mu ☺️
AtesAlininAnnesi [silindi] ya kuzum inan bilmiyorum biraz önce baktım sarı gibi bı ip var ucu görünüyor benimde düşmedi sanırım 😒
Btyas34 [silindi] benimde öyle bugün onun için doktora gittim yaz sıcak nemli madecassol kullanmamı söyledi
birprensesannesiiiiii [silindi] Benimde dikişlerim var ve 17 gün oldu doğum yapalı . 10. günde iki tane düştü . Ve bugünde 2 tane düştü. Daha var mı bilmiyorum . O halde doktoruma soramamıştım kaç dikisim olduğunu. Bende hep pansuman yaptım ve ılık suyla yıkadım çok şükür sorun yaşamadım🤗
Nezosikra [silindi] yakin zamanda düşer canım saglik ocağına falan göster bi istersen baya kurumustur 20 günde kuruyor 25 gune falan düşer benimkiler oyle olmuştu
Nezosikra AtesAlininAnnesi hic kokrma canım bisey olmuyor merak etme bende senin gibiydim ama biseu olmadi lohusalik döneminde insan me düşüneceğini bilemiyor🙈🤷♀️ cok farklı ni his ama merak etme bisey olmuyor
[silindi] AtesAlininAnnesi Zaten 15 20 günde düşmez sanmıyorum da tecrübelilerin kaçıncı gün düştü onu merak ettim
Annem42 [silindi] 20günü bulanda var gecende merak etmeyın kalıcı degıl canlar bn ıkı dogum yaptım ılkınde dikişim vardı 20günde falan dsmstü ıkıncıde arası yakın olunca dikişim olmadı bklm bu 3.rabbim ne gstrck
Cigdemanne_01 [silindi] 36. Gün düştü içimden 1 dikiş diğerleri daha düşmedi. Ama dıştakiler 20 günde falan düştü
AtesAlininAnnesi Zeyyno_ kuzum sana şöyle soyliyim doğumdan 3 saat sonra ben gezmeye başladım dikişlerim ilk baslarda biraz sızlıyordu o kadar şuan hiç bir sorun yok, aynen dediğin gibi ilişkiden o yüzden korkuyoruz ama bu korkumun geçmesi lazım 🙏
[silindi] Btyas34 ben her tuvaletten sonra batikonla temizleyip saç kurutmayla kurutuyorum. Bana sadece bunu önerdi 🤷♀️
Btyas34 [silindi] batikon ödem yapıp iyileştirmeyi geciktiriyormuş diye kesinlikle kullanma suya sirke karıştırıp kullanırsan çok çabuk sonuç alırsın dedi
[silindi] Btyas34 aa öyle mi 🧐 her doktor başka bir şey öneriyor işte peki biz hangisini uygulayalım 🤷♀️
[silindi] birprensesannesiiiiii ay ne şanlısın senin dikişlerinin düştüğü gün ben oturamıyordum bile. Şu bir haftadır rahatım benimkiler de düşseydi enfeksiyon falan olucak diye korkuyorum
Alyahira [silindi] sirkeli su vajinaya iyi değil diye biliyorum istersen internetten araştır..vajinanın kendini koruyan ve temizleyen bi tabakası varmış sirke onuda yok ediyormuş 🤷♀️
birprensesannesiiiiii [silindi] Bende üstüne oturamıyordum yan oturuyordum mesela bi baktım düşmüş. Zaten insan düştükçe rahatlıyor 🤗
inciiim [silindi] bende 14 gün önce doğum yaptım oturamıyorum dikişim fazla hala acı sızlama oluyor sende de var mı ağrı canım
inciiim [silindi] bende 14 gün önce doğum yaptım oturamıyorum dikişim fazla hala acı sızlama oluyor sende de var mı ağrı canım