ogluileannesi Lamoa ben bi evde dolandım düşmedim üstüne ama ilk 2 dk yoktu diye hatırlıyorum 10 dkdan sonra çıktı
Lamoa ogluileannesi insallah hayirlisi neyse o olsun canim. Adet gununu bekle bence. Adetinden 1 gun gecsin sonra yine test yap. Kendini oyala aklina getirmemeye calis sabrin sonu selamettir. 🥰🥰
ogluileannesi Bilmiyorum tesadüf mü kızlar bu gecede rüyamda bebek gördüm süt içiriyordum biberonla doyurmaya çalışıyordum yeni doğmuş bir bebekti artık günümü bekler tekrar yaparım ya da erken gebelik testi alayım evde başka bi markada var ama sabah yapayım
Ght Benim de adetimden bir gün önce böyleydi sonra her gün yaptim koyulasti 4 gün geçince kan vermeye gittim.
ogluileannesi Mizgin2020 irva Mizgin2020 Vildan2018 Mizgin2020 Mom092 Mizgin2020 Lamoa Mevaaaa5555 Cemremmm Livanur_65 Ght Lamoa Esra2580 kızlar başka marka testle de yaptım https://hizliresim.com/khe2EM çok hafif birşey görünüyor değil mi 🤦🏻♀️
Esra2580 ogluileannesi evet canım benimde çok çok silik çizgiydi ışık tutunca belli oluyordu 😂 2 gün sonra kan verdim gebeymişim henüz yeni olduğu için böyle çıkıyor.. Ben tam testi çöpe atıyordum o zaman farkettim 😊🙊😂
ogluileannesi Esra2580 sizi yordum vallahi ama ben hiç beklemiyordum bu ay 😳🤩 hayırlısı rabbimden kana giderim en yakın zamanda inşallah 🤲🏻🥰
Esra2580 ogluileannesi bende öyle 😊 testi de öylesine yapmıştım 😂 yarından sonra falan kan ver çıkar canım
Esra2580 ogluileannesi bu arada neden yorasın burda hepimiz heycan mutluluk korku bunları paylaşıyoruz birbirimzle ben yakın arkadaslarıma söylemeden buraya yazıyorum 😂🙊🙏
Sinemtnm ogluileannesi ayyy yok canım ne yorması olur mu hepimiz birbirimize yeri geldiğinde yardımcı olabilmek sorularımızı çözüme kavuşturmak için buradayız , sevinçlerimizi paylaştığımız günler en güzeli 😍