ogluileannesi https://hizliresim.com/lwpBS0 Sizce var mı kızlar çok silik bir çizgi çıktı, resimde çok belli değil 5 gün var adetime
Mevaaaa5555 ogluileannesi canım ben bu testten yapmıştım biraz zaman sonra testte böyle çıktı ama maalesef hamşle değilmişim kaç dakika sonra çıktı bu gölge istetsen tekrar başka bi markayla dene hatta bu pahalı testlerden al kesin sonucu onlardan alabilirsin
ogluileannesi Mizgin2020 ama bu ay cidden beklemiyordum sadece yumurtalama döneminde 3 defa ilişki oldu ve hiç belirti yok sadece adet olacakmışım gibi 😇
ogluileannesi Mizgin2020 irva Mizgin2020 Vildan2018 Mizgin2020 Mom092 Mizgin2020 Lamoa Mevaaaa5555 Cemremmm Livanur_65 Ght Lamoa Esra2580 kızlar başka marka testle de yaptım https://hizliresim.com/khe2EM çok hafif birşey görünüyor değil mi 🤦🏻♀️
ogluileannesi Mizgin2020 siz böyle diyince ben hala inanamıyorum 10-15 dk sonra böyle oldu ama normal mi
ogluileannesi Vildan2018 adetim çok düzenli her ay uygulamadaki günümde adet olurum daha 5 gün var bi yapayım dedim elime test geçti dolabı düzenlerken , yumurtlama dönemimi de takip ettim ama çok az ilişki olduğu için beklemiyorum😳 ve hiç belirti yok
Mizgin2020 ogluileannesi vala canım olmasa çıkmaz benim bu ay yok 1 gün sonra da baktım yine yok o kadar test yapmışım ki bence sen hamilesin
Hilalyusuf ogluileannesi elime test geçti diyorsun o testlerin son kullanma tarihi oluyor cnm biliyorsun dmi
ogluileannesi Mizgin2020 ay inşallah geçen ay böyle silik birşey çıkmamıştı evet , bembeyazdı kan ne zaman vereyim
Lamoa Hemen ciktiysa var demektir 🥰 bence testlerde silik olub olmamasi onemli deyil onemli olan sure. 2 dakikadan sonra inanmama payi oluyor
ogluileannesi Lamoa ben bi evde dolandım düşmedim üstüne ama ilk 2 dk yoktu diye hatırlıyorum 10 dkdan sonra çıktı
Cemremmm ogluileannesi ben de de böyleydi hayalet çizgi vardi suan 24 haftaligiz sukur hayırlısı olsun