MiniKaya yol yapım calışması vardı kazmıslar armavut kaldırımları fln geçerken ayağım bosluğa denk geldi birden kendmi yerde buldum bende hiç anlamadım😕 bi şekilde kendim düzgün düştüm ellerimle korudum içgüdüsel sanırım ayağımdada spor ayakkabıda yoktu sandalet vardı direk kaydım yani