Kızlar merhaba baş ağrım başladı tansiyonumu ölçtüm 11-6 11-4 çıkıyor genelde 9-5 yada 10-6 dır yükselmiş ne yapsam iyi gelir sizce endişelendim bebeğimin hareketlerini hissediyorm bu arada oynuyor şuan bir problem yoktur dimi yarın detaylı ultroson randevum var endişelendm biraz