12 gün önce 13/7 tansiyonla yatış yapıldı.Aynı gece 18/10 a kadar çıktı acil sezerayana alındım 35+ 6 da doğum yaptım.13/7 de doktor preeklampsi teşhisi koydu idrara bakmadan baş ağrısını yeterli buldu.Dikkat edin,geçiştirmeyin,ciddiye alın arkadaşlar.birde ertelemeyin yarın yarın demeden gidin,hayati risk olabiliyor bebek için.