Kahve Beyzanur20 maşallah 😊 diğerlerine göre sancısı daha mı hafifti acaba yada dirayetiniz mi fazlaca
Beyzanur20 Kahve yok canım sancı az geliyordu ve kivrandirmadn hemen çıkıyordu ama şimdi bebek emdikçe çok giriyor dayanamiyom rahim toparlandigi içinmiş oda
MinnakLiva Beyzanur20 Ayy ben bunu niye yeni gördüm dikkat mi etmedim acaba. çok sevindim gözün aydın darısı başıma inşallah ayy kızlarrr heyecan dorukta 😂😂😂💜💜 Allah uzun ömürler versin bebişine
Vnsgb MinnakLiva sende doğurucan daha utan utan millet çatır çatır doğuruyor sen hala doğuramampüüühh